Beg_abc_Eng several motorbike short coat allowed to be accordingly easy The Fashion Institute of Design and Merchandising's San Diego campus offers a sneak peek into a career in fashion to high school students each summer.casquettes enfant Match your dress with comfortable ballerina flats, stud earrings and a charm bracelet.veste matelassée polo ralph lauren Its main challenge is finding another revenue source beyond the auto.tong gucci pas cher Sandals are very popular among women of all ages, especially celebrities.happ competition joystick mounting It wasn't the cool kids of the late '60s and '70s that were first to wear bell bottoms American sailors during the War of 1812 were the original hipsters.best viagra online reviews .buy kamagra 100mg oral jelly It's boring and sad because I have this inner diva that is just dying to be born but I haven't been given the opportunity yet.kamagra 100mg chewable Tourist Cards will be distributed on your plane before landing.cheap kamagra uk next day delivery After the keepers became aware of Santino's tactics, they removed hundreds of the chimp's caches of stones, but he carried on regardless, being spotted on over 50 occasions stockpiling more ammunition for future assaults.bet365 bookmakers The character designs are all highly attractive and you want to see them all get under the sheets but only a couple of them do, which gives hope to there being more.bovada video poker They punctured his neck with two holes, vampire fashion, held the body up by the heels, drained it of blood, and put the corpse back on the trail.top ten sports betting sites The trail leads through oak woodlands, chaparral ridges, gr. Once each kid is back in the circle, start a kid friendly tune. Not when anyone asked, or anything like that, she just did it all the time. The Bureau of the Budget, established in Treasury in 1921, was transferred to the Executive Office of the President in 1939 and now oversees the spending of federal funds as the Office of Management and Budget.. They may include a scarf and an underscarf. Gucci, or The House of Gucci, has been producing beautiful leather products for over a century. The forth dress of Belluccio's collection was a red silk georgette gown, with glass beads and sequins sewn throughout the bodice, while the bottom of the gown was lighter and flowed easily. The company reported a 4% net income increase to $58.1 million. Or they just don't perform well or something else causes them to not be up to snuff. This was primarily due to a decrease in salaries and salesmen's commissions, offset by a $300,000 increase in bad debt expense. Hungry club goers don't have to suffer with cheap bar food, as the offers small nut and cheese plates, gourmet mac and cheese and healthy sandwiches for vegetarians and meat eaters. See my top picks article for ideas.. They prefer the classic regular straight or even wide straight, basically cuts close to a Levis 1947 501XX (the pair that Japan loves)..
Aktualności

Środki na ekspansję zagraniczną

Otwierają się właśnie drzwi na rynki zagraniczne dla małych i średnich przedsiębiorców. Firmy mogą aplikować o środki na internacjonalizację działalności gospodarczej, czyli np. udział w zagranicznych imprezach wystawienniczych, przygotowanie strony internetowej czy materiałów promocyjno-reklamowych w obcym języku, uzyskanie certyfikatu dopuszczającego polski produkt na dany rynek.

Dotacje na takie działania w poprzedniej perspektywie można było uzyskać ze środków na działanie 6.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pn. Paszport do eksportu. W tej perspektywie tego typu działania wspierane są w ramach regionalnych programów operacyjnych.

Typ projektów w ramach PI 3.3 Wsparcie internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw.

Finansowanie dotyczy projektów konkursowych i systemowych, obejmujących działania takie jak:

  • programy promocji, służące zwiększeniu dostępu przedsiębiorstw sektora MŚP do tradycyjnych oraz perspektywicznych rynków, ukierunkowane na sektory gospodarki o najwyższym potencjale eksportowym;
  • wsparcie instytucji otoczenia biznesu w zakresie działań przyczyniających się do internacjonalizacji MŚP (np. poprzez tworzenie partnerstw pomiędzy polskimi i zagranicznymi IOB, tworzenie narzędzi informatycznych promujących ofertę lokatorów IOB na rynkach międzynarodowych, udział IOB w imprezach o charakterze wystawienniczym i kooperacyjnym za granicą);
  • świadczenie na rzecz innowacyjnych przedsiębiorstw sektora MŚP specjalistycznych usług doradczych z zakresu internacjonalizacji (w tym m.in. coaching, mentoring, wsparcie firm w rozwoju działalności w wiodących zagranicznych IOB, wsparcie przedsiębiorstw w ubieganiu się o realizację zamówień publicznych za granicą, w poszukiwaniu zagranicznych inwestorów kapitałowych i kontrahentów);
  • prowadzenie kampanii informacyjnej, promującej podejmowanie działalności międzynarodowej przez MŚP;
  • zwiększenie dostępu do źródeł informacji na temat rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej za granicą oraz prowadzenie specjalistycznych szkoleń w formie e-learning’u;
  • prowadzenie badań wśród eksporterów i potencjalnych eksporterów oraz systematycznego monitoringu trendów na rynkach globalnych w zakresie specjalizacji.

Typy beneficjentów

  • przedsiębiorstwa (sektor MŚP)
  • instytucje otoczenia biznesu
  • jednostki administracji publicznej, w tym ich jednostki organizacyjne, lub wyłonione podmioty odpowiadające za realizację działań o charakterze systemowym.

Terytorialny obszar realizacji

cała Polska

Planowane zastosowanie instrumentów finansowych

Przewiduje się zastosowanie instrumentów bezzwrotnych (dotacje) oraz instrumentów finansowych.Najnowsze informacje wskazują, iż poziom dofinansowania unijnego będzie wynosił 85 proc. (dla regionów mniej rozwiniętych) oraz 80 proc. dla Mazowsza. Ponadto podatek VAT w projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich będzie kosztem kwalifikowalnym, co oznacza utrzymanie możliwości jego refundacji.

Polecamy JUSTA Consulting która wspiera polskie firmy w ekspansji zagranicznej.

Czytaj więcej

Zdrowych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia

Z okazji zbliżających się Swiąt Bożego Narodzenia pragniemy złożyć Państwu najserdeczniejsze życzenia zdrowych, ciepłych i rodzinnych chwil. A nowy 2016 rok niech Przyniesie Państwu wiele powodów do uśmiechu i satysfakcji. Dosiego Roku!

kartka_JUSTA_PR

Czytaj więcej

Wizyta studyjna w Monachium

Laureaci II edycji konkursu Biznes w Niemczech oraz projektu Start to Bavaria realizowanego przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową spotkali się w Monachium z przedstawicielami instytucji i firm wspierających start upy w ich rozwoju i ekspansji zagranicznej. Zwycięzcy poznali programy dedykowane start upom, poznali kulturę, obyczaje i historię Monachium. W Bawarii działa ponad 60 polskich firm, Polska jest 11. partnerem biznesowym Bawarii. Uczestnicy wizyty planują wdrożenie swoich pomysłów na rynek niemiecki.

Intensywny czas spotkań

Wizytę gospodarczą w Monachium otworzyło spotkanie z Andrzejem Osiakiem, Konsulem Generalnym RP w Monachium. Pierwszego dnia laureaci spotkali się także z  Katarzyną Rzeźniczek, radcą Wydziału Handlu i Prawa przy Ambasadzie w Berlinie, która opowiedzała o polsko – niemieckich relacjach gospodarczych.   Katarzyna Rzeźniczek zwracała szczególną uwagę na ochronę patentową nowych pomysłów. Laureaci odwiedzili też Izbę Przemysłowo-Handlową w Monachium oraz Invest in Bavaria, gdzie mieli okazję poznać specyfikę rynku bawarskiego.

W kolejnych dniach finaliści spotkali się z przedsiębiorcami i inwestorami zrzeszonymi w Munich Network. Program obejmował także warsztaty z zakresu prawnych aspektów wprowadzania firmy na rynek niemiecki, który poprowadziła Anna Maria Miller, szefowa kancelarii prawnej AMM. Różnice podatkowe wyjaśniał doradca podatkowy Arthur Pape z kancelarii Pape & Co GmbH. Natomiast warsztaty z kreowania wartości marki poprowadził Sharad Gandhi.

Największym sukcesem okazał się udział polskich start upów w Munich Startu-up Demo Night, evencie organizowanym 2 razy do roku przez BayStartUP – organizację publiczną, powiązaną z  bawarskim Ministerstwo Gospodarki. Jej celem jest wspieranie rozwoju sceny start-upowej w Bawarii.

12179145_968837589822242_512159967_n 12178014_968837009822300_223191414_n

Laureaci o wizycie studyjnej

 Bavaria Demo Night dało nam świetną okazję, do otrzymania dobrego feedbacku od inwestorów, start-upowców oraz potencjalnych klientów na na temat naszego produktu – mówi Mateusz Zelek CEO Emerald i dodaje, że przy współpracy z Bosch i Siemens chcieliby rozwijać swoją technologię na terenie Bawarii poprzez implementacje platformy w hotelach i biurowcach.

Dla Krzysztofa Tabiszewskiego, CEO Carbon Workshop najważniejsze było zdobycie „przyczółku” na niemieckim rynku. Ważne było poznanie różnic między polskim a niemieckim klientem i dopasowanie swojej oferty do potrzeb potencjalnych odbiorców.

– Wiedza, którą nabyłem podczas udziału w programie polegająca na poznaniu specyfiki rynku bawarskiego pozwala mi na dostrzeżenie korzyści płynących z funkcjonowania na tym obszarze. Niezbędne do podjęcia tak kluczowej decyzji muszą być jednak argumenty ekonomiczno-finansowe, a więc znalezienie przynajmniej jednego kluczowego partnera zainteresowanego świadczonymi przez nas usługami – zwraca uwagę Piotr Sobieszczak, współzałożyciel agencji interaktywnej AlterPage i Chief Marketing Officer w Analyzeo.

Arkadiusz Adamek, co-founder Abyss Glass o motywach udziału w programie podkreśla, że chcieli poznać nowych ludzi, zintegrować się z resztą polskiej i niemieckiej sceny startupowej, wymienić doświadczenie, nauczyć się czegoś od siebie nawzajem i zobaczyć co to znaczy robić start up po niemiecku.

Sądząc po liczbie nawiązanych kontaktów biznesowych, poziomie merytorycznym wyjazdu oraz zainteresowaniu ze strony Bawarczyków wszystkie cele zostały osiągnięte.

12049190_933838113369525_6172258848844449402_n 12179855_968861386486529_287096922_n

O konkursie Biznes w Niemczech

Aby wziąć udział w konkursie należało nakręcić 3 minutowy filmik o produkcie lub usłudze, którą autor chciałby wprowadzić na rynek niemiecki – opowiada Justyna Gaj – Skowronek z Agencji JUSTA PR, organizatorka projektu. Filmik trzeba było wysłać korzystając z formularza zamieszczonego na stronie www.bizneswniemczech.pl  Laureatów wybrało niezależne jury.

Kolejna edycja projektu planowana jest na przyszły rok.

Zapraszamy do odwiedzenia projektu Biznes w Niemczech w internecie:

www.bizneswniemczech.pl

www.facebook.com/BizneswNiemczech

O projekcie Start to Bavaria

Aby wziąć udział w projekcie należało wypełnić formularz zgłoszeniowy. Wyłonieni na tej podstawie  półfinaliści w pólowie lipca br. zaprezentowali w Warszawie swoje rozwiązania ekspertom bawarskiej sceny start-upowej. 6 finalistów konkursu Start to Bavaria na zaproszenie Ministerstwa Gospodarki Mediów Energii i Technologii wolnego kraju związkowego Bawarii oraz wiodącej bawarskiej organizacji start-upowej BayStartUp gościło w dniach 21-23 października br. w Monachium.

Więcej informacji Justyna Gaj –Skowronek

e-mail: j.gaj@justapr.pl tel. 0048 – 509 – 216 – 076

12181810_968861799819821_892622006_n

 

Czytaj więcej

Nasz poradnik w Sukcesie Pisanym Szminką

Polacy w Bawarii stanowią piątą co do liczebności grupę obcokrajowców. Oficjalnie w Monachium jest 19 tys. Polaków. Nieoficjalnie, mówi się że Polaków jest co najmniej 2 razy więcej. Jesteś przedsiębiorczy? Masz ciekawy pomysł na biznes? Nie chcesz pracować w korporacji? Marzy ci się bycie samemu sobie sterem, okrętem i żeglarzem? Podpowiadamy jak założyć własną firmę w Niemczech. Krok po kroku do swojego biznesu. Zapraszamy na stronę Sukcesu Pisanego Szminką. 

 http://sukcespisanyszminka.pl/10-krokow-do-wlasnego-biznesu-w-niemczech/

Zrzut ekranu 2015-10-13 o 10.15.35

Czytaj więcej

Polskie start-upy idą na zachód

Dla polskich start-upów Niemcy są bardzo atrakcyjnym kierunkiem rozwoju. Przede wszystkim bliskość logistyczna pozwala na optymalizację kosztów dostaw jak i kosztów pracy. W obu krajach jest wysoka znajomość języka angielskiego, co powoduje że znikają bariery komunikacyjne.

fot_2

Niemiecka gospodarka ma bardzo dobrą renomę, praktycznie wszystkie produkty sygnowane “made in Germany” są gwarancją jakości i solidności. Coraz większym uznaniem cieszą się w Niemczech polscy profesjonaliści. Już nie tylko w branży budowlanej, motoryzacyjnej czy usługach pielęgniarskich można usłyszeć polski język. Wyspecjalizowani pracownicy z Polski pracują w zaawansowanych technologiach, przemyśle chemicznym czy w branży IT.  Ponadto niemiecki rynek jest gotowy na przyjęcie innowacyjnej myśli technologicznej, w której polskie start-upy doskonale się sprawdzają. I właśnie dla nich otwiera się przestrzeń do wprowadzania swoich rozwiązań na atrakcyjny niemiecki rynek. Myślisz o wprowadzeniu swojej firmy na rynek niemiecki, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. 

Diagnoza polskiego start upa, pokolenia Z

Na polski  rynek pracy wchodzi właśnie tzw pokolenie Z (osoby urodzone po 1990r.), pokolenie dobrze wykształcone, pracowite, pewne siebie, z szerokimi kompetencjami i umiejętnościami miękkimi ale też roszczeniowe i zadufane w sobie. To młodzi ludzie dorastający w świecie nowych technologii. Nie istnieje dla nich życie bez komputerów, smartphonów i internetu. Nie korzystają z bibliotek, nie lubią papierowych gazet i ręcznego pisania. Nie przywiązują się też do miejsca pracy. Odchodzą, jeśli nie spełnia ich oczekiwań. „Pokolenie Z” to generacja jeszcze bardziej zaangażowana technologiczne i zupełnie zagubiona w realnym świecie niż pokolenie Y (osoby urodzone po 1980r.) Są bardzo otwarci, mają nawet po kilka tysięcy znajomych na Facebooku, nie tylko z Europy, ale i Brazylii, Indii i Chin. – Przedstawiciele „generacji Z” nie boją się pracy na odległość, obsługi skomplikowanych maszyn i programów informatycznych. Dla nich rzeczywistość nie musi być namacalna. Liczy się to co jest on line. Dzięki temu dobrze funkcjonują w świecie bez granic i ograniczeń. Świat jest w ich odczuciu mały – w jednej chwili robią wirtualne zakupy w USA, później rozmawiają ze znajomym z Chin. Nazywani są też generacją multitasking – nie mają problemu z wykonywaniem wielu czynności naraz. Wychowani w świecie zinformatyzowanym, bez trudu odnajdują się w kilku wydarzeniach równocześnie, potrafią równocześnie śledzić kilka aukcji, dyskutować na czacie i oglądać film.

Potrzeby polskich start-upów

Jedną z kluczowych potrzeb polskich start-upów w osiągnieciu międzynarodowego sukcesu jest dostęp do programów akceleracji, i wymiany know how. Bez branżowej wiedzy i biznesowych kontaktów trudno jest przymierzać się do wejścia na nowe rynki. Inną istotną potrzebą jest dostęp do kapitału we wczesnej fazie (seed). Środki, którymi dysponują polscy inwestorzy często wystarczają na pierwszą rundę, natomiast gdy start-up planuje ekspansje i potrzebuje zastrzyka finansowego powyżej 1 mln.musi szukać środków poza granicami kraju. Poza aspektami finansowymi i networkingowymi ważny jest też dostęp do mentorów i profesjonalnych szkoleń. Start-up, który nie rozwija swoich kompetencji i nie ma od kogo się uczyć szybko zatrzymuje się w miejscu i nie rośnie tak szybko, jakby mógł przy wsparciu doświadczonych praktyków. Przydałyby się też jasne wytyczne, sprecyzowany pipeline który umożliwiłby rzeczywisty business development startupów z Polski. Użyteczny byłby także portal lub inne źródło informacji agregujące informacje dotyczące ekspansji na rynek niemiecki – zawierające np informacje księgowe, podatkowe, zakładanie firmy a przy tym umożliwiające przestrzenią linkowanie do innych podmiotów już będących na rynku niemieckim.

Biznes w Niemczech

W odpowiedzi na potrzeby start-upów powstał program Biznes w Niemczech, w ramach którego już po raz drugi pięć najlepszych polskich start upów jedzie na misję gospodarczą do Bawarii. W tym roku interaktywne lustra z inteligentną powierzchnią reklamową (Abyss Glass), technologia filmowania 360 stopni do tworzenia wirtualnej rzeczywistości (Bivrost), najlżejszy portfel świata z włókna węglowego zabezpieczający przed kradzieżami zbliżeniowymi (zCARBONka), urządzenie monitorujące parametry mikroklimatu w pomieszczeniach (Emerald) oraz usługa internetowa do komunikacji sklepów z użytkownikami w czasie rzeczywistym (Livecall) najbardziej zachwyciły jurorów.

Laureaci konkursu Biznes w Niemczech organizowanego przez Agencję JUSTA PR już w październiku odwiedzą Lipsk i Monachium, gdzie zaprezentują się przed inwestorami, spotkają z organizacjami branżowymi oraz potencjalnymi kontrahentami. Wśród laureatów poprzedniej edycji warto zwrócić uwagę na sukcesy, jakie odnosi firma SiDLY tworząc urządzenie do mierzenia parametrów życiowych, Autoplug.in urządzenie do diagnostyki samochodów czy choćby Smart Mirrors, inteligente lusterka do motocykli.

Na początku przyszłego roku rozpocznie się III edycja projektu Biznes w Niemczech.

Więcej informacji na stronie: www.bizneswniemczech.pl

 

Czytaj więcej

Blogerzy o Pasku Biznesowym

Zapraszamy do lektury ciekawych recenzji, jakie przygotowali topowi blogerzy finansowi na temat  serwisu www.pasekbiznesowy.pl , który JUSTA PR ma przyjemność promować.

Zrzut ekranu 2015-07-14 o 11.42.36

Polecamy:

http://www.sygnaly-at.pl/pasek-biznesowy-przydatna-aplikacja/

http://www.szelag.biz/wp/narzedzie-dla-inwestorow-pasek-biznesowy/

 http://humanista-na-gieldzie.blogspot.de/2015/06/pasekbiznesowy-nowe-narzedzie.html

 

 

 

Czytaj więcej

Znamy laureatów II edycji konkursu Biznes w Niemczech

Interaktywne lustra z inteligentną powierzchnią reklamową, technologia filmowania 360 stopni do tworzenia wirtualnej rzeczywistości, najlżejszy portfel świata z włókna węglowego zabezpieczający przed kradzieżami zbliżeniowymi, urządzenie monitorujące parametry mikroklimatu w pomieszczeniach oraz usługa internetowa do komunikacji sklepów z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Te projekty najbardziej zachwyciły jurorów II edycji konkursu Biznes w Niemczech.

mailing 1 264px 

 

Projekty zaprezentowane w ramach konkursu utwierdziły mnie tylko w przekonaniu, że Polska coraz bardziej stoi startupami – podkreśla Wojciech Trusz, specjalista w Departamencie Gospodarki Elektronicznej Ministerstwa Gospodarki. Poziom merytoryczny, nieszablonowość oraz ilość ciekawych pomysłów rodzących się w głowach młodych Polaków wskazuje, że jesteśmy w stanie wyróżniać się na międzynarodowych rynkach.

Wszyscy działacze gospodarczy, politycy, przedsiębiorcy, dysponenci środków unijnych, media, od pewnego czasu odmieniają we wszystkich przypadkach modne słowo-klucz „innowacje”. – Chciałbym zabrzmieć oryginalnie, choć na chwilę wyłączyć się z tego chóru i nie używać tego hasła. Nie potrafię, bo właśnie konkurs Biznes w Niemczech, w którym miałem zaszczyt wystąpić w roli jurora, pokazał, jak wielki potencjał twórczej, innowacyjnej w pełnym tego słowa znaczeniu myśli, tkwi w młodym polskim biznesie.- mówi Edward Tomasz Połaski, prezes Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

 Sebastiana Wiesiołka, przedsiębiorcę z Monachium zaskoczył poziom merytoryczny, jak również ich forma gdzie w krótkiej, zwięzłej prezentacji uczestnicy pokazali swój potencjał, cele i potrzeby dla osiągnięcia sukcesu.

Natomiast dr Grażyna Strzelecka zwróciła uwagę na brak kobiet w gronie finalistów. – Nie ukrywam, że jestem trochę rozczarowana, że do Monachium pojada tym razem sami mężczyźni. Odnotowuję także fakt, iż większość zwycięskich produktów jest wirtualna, jeśli można użyć tego słowa. Cieszę się ogromnie obecnością w tym towarzystwie carbonowego portfela-w końcu to produkt z krwi i kości, a więc tradycyjny, a jednak niezwykle nowoczesny i – tak jak wszystkie inne, które wybraliśmy- wychodzący naprzeciw potrzebom chwili – podsumowuje dr Strzelecka.

Spośród wielu nadesłanych pomysłów jurorzy wybrali kilka projektów, które uznali za najbardziej interesujące i rozwojowe. – Myślę jednak, że nie tylko laureaci, ale wszyscy ambitni uczestnicy konkursu zasługują na uważne, troskliwe wsparcie instytucjonalne. Nie możemy sobie pozwolić na utratę entuzjazmu młodych przedsiębiorców, od których zależeć będzie przyszła siła gospodarcza Polski w Europie i świecie – dodaje prezes Połaski.

Co dalej z laureatami?

Laureaci konkursu Biznes w Niemczech wezmą udział w szkoleniach z modelowania biznesu przygotowane przez Black Pearls, następnie otrzymają wsparcie prawne od Kancelarii prawnej Anny Marii Miller, wsparcie consultingowe od getsix® Consulting natomiast we wrześniu wyjadą na misję gospodarczą do Monachium i Lipska.

– Podczas 4 dniowej wizyty studyjnej zorganizujemy dla laureatów spotkania biznesowe z inwestorami, przedsiębiorcami i instytucjami wspierającymi start-upy na rynku niemieckim. Laureaci będą mieli szanse nawiązać istotne kontakty biznesowe, poznać system wspierania start-upów na Bawarii oraz zdobyć wiedzę potrzebną do ekspansji zagranicznej – opowiada Justyna Gaj Skowronek, organizatorka projektu Biznes w Niemczech.

Laureaci II edycji projektu Biznes w Niemczech

Abyss Glass http://abyssglass.pl/

Abyss Glass – lustrzana interaktywna powierzchnia reklamowa. Lustro posiada spersonalizowany interfejs umożliwiający dopasowanie wyświetlanych treści do potrzeb odbiorcy. Zapisane ustawienia będą widoczne od razu na lustrze. Lustra Abyss Glass są oparte na systemie box’ów. Każda funkcja znajduje się w konkretnym box’ie. Reklamodawca sam wybiera funkcjie, które mają się pojawić na lustrze. Można emitować reklamy produktów, wizualizacje muzyki, informacje o promocjach, bieżących i nadchodzących eventach lub wydarzenia ze świata.

 

Bivrost http://www.bivrost360.com/

BIVROST to marka unikalnych rozwiązań dla twórców wideo 360stopni. Dzięki nim możliwe jest rejestrowanie, zarządzanie i dystrybucja materiału przeznaczonego dla wirtualnej rzeczywistości i nowego formatu YouTube. Technologia nagrywania BIVROST to prawdopodobnie najłatwiejszy sposób rejestrowania sferycznego i stereoskopowego obrazu. Ten wyjątkowy format wnosi nową jakość do świata kinematografii i reklamy przenosząc widza w centrum prezentowanego świata i pochłaniając jego uwagę poprzez doświadczenie absolutnej immersji.

 

Carbon Workshop http://www.carbonworkshop.pl/

zCARBONka to jeden z najmniejszych portfeli na świecie, wykonana jest z włókna węglowego, które jest 3-krotnie mocniejsze od stali i o 30% lżejsze od aluminium. Na portfelu umieszczone jest imię właściciela, naniesione przy wykorzystaniu technologii druku 3D. Wbudowana ochrona Pay-pass blokuje dostęp do danych z kart zbliżeniowych.Produkt został wprowadzony na rynek w marcu 2015 r. Prace nad prototypem rozpoczęły się w listopadzie 2014 r. Finansowanie na uruchomienie produkcji zostało pozyskane dzięki internetowej kampanii finansowania społecznościowego (crowdfunding), na Polskim portalu odpalprojekt.pl. Projekt uzyskał 11 tys. zł finansowania, co pozwoliło startup-owi Carbon Workshop na wyprodukowanie pierwszej serii 150-ciu zCARBONek.

 

Emerald http://emeraldair.co

Emerald to inteligentne urządzenie, które w prosty sposób monitoruje wszystkie istotne parametry pomieszczeń: temperaturę, wilgotność, ciśnienie i co najważniejsze – zawartość szkodliwych substancji chemicznych w powietrzu. Urządzenie połączone jest z aplikacją na urządzenia mobilne, typu smartfon i tablet, która pokazuje wszystkie parametry mikroklimatu w czasie rzeczywistym. Dedykowana aplikacja informuje o przekroczeniu norm, podając związane z tym zagrożenia oraz gotowe rozwiązania, co można zrobić, aby ich uniknąć. Komunikacja może odbywać się na odległość, więc parametry domu czy biura będziemy mogli sprawdzać z każdego miejsca na Ziemi.

 

LiveCall http://livecall.io

LiveCall to usługa, dzieki której rozmawiasz głosowo z osobami, które odwiedzą Twoją stronę internetową. Dokładnie tak jak przez telefon, ale nie wymaga wybierania numeru lub instalowania dodatkowego oprogramowania. Wszystko wbudowane jest w przeglądarkę internetową. LiveCall zachęca do rozmowy, zwiększając konwersje i liczbę nowych klientów. Nadajemy ludzkie oblicze biznesowi internetowemu, pokazując, że za stroną internetową pracują prawdziwi ludzie.

 

Zapraszamy do odwiedzenia projektu Biznes w Niemczech w internecie:

www.bizneswniemczech.pl

www.facebook.com/BizneswNiemczech

 

Kontakt:

Justyna Gaj Skowronek – koordynatorka projektu Biznes w Niemczech

e-mail: j.gaj@justapr.pl tel. 0048 – 509 – 216 – 076

 

 

Czytaj więcej

TECHNOLOGIE, RELACJE, WIEDZA – PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ TERAZ

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji TECHNOLOGIE, RELACJE, WIEDZA – PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ TERAZ, gdzie uczestnicy otrzymają niezwykłą szansę na wymianę doświadczeń, zgłębienie wiedzy w obszarach innowacyjnych oraz nawiązanie kontaktów biznesowych. 

Zrzut ekranu 2015-06-8 o 13.37.42

Warsztaty – prezentacja dobrych praktyk wdrażania projektów innowacyjnych na rynek oraz stosowania nowoczesnych narzędzi daje nowe spojrzenie na innowacyjne projekty i metody zarządzania nimi.

Dyskusje – wymiana poglądów i doświadczeń dotyczących rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, motywowanie do proinnowacyjnego działania biznesowego oraz przestrzeganie przed zagrożeniami i utrudnieniami na drodze do sukcesu – wsparcie w podejmowanie decyzji biznesowych.

Prelekcje – poznanie metod i dobrych praktyk transferu i komercjalizacji technologii we współczesnych firmach, przedstawienie głównych wyzwań i ryzyk stojących aktualnie przed osobami wdrażającymi projekty – ułatwi planowanie, realizację oraz ewaluację przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój innowacji.

Czytaj więcej

Dr Carstan Rudolph oceni polskie start-upy

 BayStartUP, organizacja ściśle współpracująca z ponad 200 bawarskimi aniołami biznesu i inwestorami instytucjonalnymi oraz ponad 100 spółkami, oceni projekty zgłoszone do programu Start to Bavaria, zorganizowanego przez AHK Polska dla nowych innowacyjnych firm z Polski, zainteresowanych rynkiem bawarskim.

Do wieloetapowego projektu Start to Bavaria zaproszone są polskie start-upy ze skalowalnymi przedsięwzięciami. Aby wziąć udział w programie należcy do 15. czerwca przysłać formularz zgłoszeniowy poprzez stronę http://ahk.pl/pl/wydarzenia/start-to-bavaria/

BaystartUP dysponuje doskonałą siecią kontaktów w środowisku naukowym i technologicznym. Każdego roku inwestuje między 20 a 30 mln euro w około 25 firm w fazie zalążkowej lub początkowego wzrostu. W tym roku po raz pierwszy dyrektor BayStartUP, Carstan Rudolph będzie oceniał polskie start-upy, które zgłoszą się do programu Start to Bavaria.

 

Najwększe zapotrzebowanie na start-upy w branży 4.0

Jak podkreśla szef BayStartUP, Bawaria jest szczególnie atrakcyjnym regionem dla firm z sektora zaawansowanych technologii i obszaru B2B. Wynika to z dużej ilości dobrze rozwiniętychfirmami przemysłowych, dużych spółek notowanych na giełdzie oraz zasobności portfela klasy średniej -potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych większości młodych, innowacyjnych firm Duże niemieckie firmy są zainteresowane współpracą ze start-upami w branzy 4.0, ze względu na ich specjalizację, innowacyjność oraz elastyczność.

Determinanty sukcesu W obszarze high-tech start-upy często potrzebują zewnętrznego finansowania, aby udźwignąć wysokie koszty wiążące się z dynamicznym rozwojem i wejściem na rynek. Dla inwestorów kapitałowych liczy się szybki i silny wzrost oraz zyskowne perspektywy wyjścia z inwestycji. W stadium wzrostu start-upy potrzebują szybko dobrych, profesjonalnych pracowników, którzy potrafią zająć się wdrażaniem w życie strategii założycieli.

Carstan Rudolph podpowiada, że założyciele start-upów powinni zadać sobie pytanie:,czy w danym modelu binesowym są w stanie osiągnąć satysfakcjonujące dochody. „Czasami założyciele są tak zafascynowani swoją technologią lub produktem, iż wychodzą z błędnego założenia, że klienci sami do nich przyjdą” – wyjaśnia Rudolph.

Tymczasem przedsiębiorcy od samego początku muszą komunikować potencjalnym klientom korzyści i przewagi swego rozwiązania, znaleźć odpowiednie działania marketingowe oraz zbudować silne kanały dystrybucji i sprzedaży.

Zgłoszenia i kontakt dla uczestników

starttobavaria@ahk.pl

 

Koordynator projektu/ AHK Polska

Jakub Młotkowski

jmlotkowski@ahk.pl + 48 22 53 10 502

 

Kontakt dla mediów:

Justyna Gaj

j.gaj@justapr.pl + 48 509 216 076

Czytaj więcej

Znamy finalistów konkursu Ambasador Zarządzania Wiedzą!

Zakończył się etap zgłoszeń do konkursu Ambasador Zarządzania Wiedzą, którego organizatorem jest Orange Polska. Jury spośród wielu firm wybrało 5 finalistów, którzy podczas konferencji przedstawią swoje najlepsze praktyki. O główną nagrodę będą walczyć firmy: BMM, COGNIFIDE, 

LG DISPLAY, AMREST oraz QUBUSHOTELS.Gościem specjalnym wieczoru będzie Jakub B. Bączek – trener mentalny kadry narodowej siatkarzy, zdobywców Mistrzostw Świata w 2014r. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Minister Pracy i Polityki Społecznej – Władysław
Kosiniak – Kamysz oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Logo_Ambasador-Zarza_dzania-Wiedza_

Dobiegł końca pierwszy etap konkursu organizowanego przez Orange Polska w ramach unijnego projektu „Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą eksperta”. Na podstawie analizy zgłoszeń jury wyłoniło 5 finalistów, którzy wyróżnili się innowacyjnością i skutecznością działań w rozwijaniu kapitału intelektualnego wewnątrz swojej organizacji.Podczas finałowej gali, która odbędzie się 11 czerwca w Reducie Banku Polskiego, o tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą będą walczyć: BMM, COGNIFIDE, LG DISPLAY, AMREST oraz QUBUSHOTELS.

Na ostatnim etapie konkursu wyróżnione przedsiębiorstwa wezmą udział w konferencji eksperckiej, podczas której będą miały za zadanie zaprezentować swoje najlepsze praktyki. Najlepszy
z najlepszych otrzyma tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą. Dodatkowo spośród kandydatów internauci wybiorą zdobywcę nagrody publiczności. Na wybraną firmę można oddawać głosy do
11 czerwca na stroniehttp://ambasadorzarzadzaniawiedza.pl/glosowanie/.

Po raz pierwszy w Polsce mamy okazję wybierać firmę, która wśród swoich sztandarowych działań ma budowanie kultury dzielenia się wiedzą – powiedziała Barbara Zych, członek jury. Do konkursu zgłosiło się wiele przedsiębiorstw, spośród których wybraliśmy najlepszą piątkę. Poziom jest bardzo wysoki, więc nie był to łatwy wybór. Nie ukrywam radości z tego powodu, ponieważ świadczy to o tym, że polskie firmy kładą nacisk na skuteczne zarządzanie swoją wiedzą i widzą wartość w inwestowaniu
w potencjał ludzki.

Podsumowanie projektu Światłowód Wiedzy poprzedzi cykl inspirujących wykładów podczas konferencji, w której wezmą udział czołowi eksperci w zakresie zarządzania wiedzą. Gościem specjalnym gali będzie Jakub B. Bączek – trener mentalny złotych medalistów Mistrzostw Świata 2014 w siatkówce mężczyzn. Oprócz niego wystąpią: prof. Piotr Płoszajski – kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, prof. Andrzej Blikle – wieloletni prezes Zarządu A. Blikle Sp. z o.o., Joanna Kamińska – autorka bloga branżowego HR z pasją, Karol Król – założyciel portalu croudfounding.pl, Tomasz Rudolf – współzałożyciel firmy Innovatika, oraz Marcin Osman – trener rozwoju, autor książki „Biznes Ci ucieka”.

 

Celem konkursu Ambasador Zarządzania Wiedzą jest promowanie idei dzielenia się doświadczeniem
– wyjaśnia Karol Król, prelegent i członek jury. Przedsiębiorstwa XXI wieku stoją przed wyzwaniem, jakim jest wdrożenie odpowiedniego poziomu procesu zarządzania wiedzą. Często wiedza ta jest
w zasięgu ręki – wystarczy tylko po nią sięgnąć. Dlatego chcemy dać dobry przykład i proponujemy uczestnikom konferencji udział w wykładach, które mogą stać się bodźcem i inspiracją do wprowadzania zmian.

Ambasador Zarządzania Wiedzą to pierwszy w Polsce konkurs, którego ideą jest zwrócenie uwagi na aspekt zarządzania wiedzą.Inicjatywa ma na celu wskazanie oraz wyróżnienie organizacji stosujących najlepsze praktyki, metody oraz narzędzia. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Minister Pracy i Polityki Społecznej oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Więcej informacji o konkursie i konferencji można znaleźć na stronie: www.ambasadorzarzadzaniawiedza.pl

 

Press kontakt: info@ambasadorzarzadzaniawiedza.pl

 

orange-swiatlowod-newsletter

 

Czytaj więcej