Kampanie w internecie

Co sekundę pojawia się 35.000 zapytań. Czy możesz sobie pozwolić na nieobecność w wyszukiwarkach?

  1. Działania SEM. Promocja i reklama w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania (z angielskiego SEM – Search Engine Marketing). Dzięki tym działaniom marka uzyskuje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Najpopularniejszym i najskuteczniejszym działaniem w zakresie SEM są kampanie linków sponsorowanych.
  2. Działania PCC – linki sponsorowane. Kampanie reklamowe w Internecie polegające na wykupieniu kampanii na platformie Google AdWords (boksy reklamowe w wybranych serwisach internetowych). Narzędzie to pozwala doskonale śledzić koszty, optymalizować budżety i płacić wyłącznie za faktycznie kliknięty link. Wyszukiwarka Google dociera do 92% użytkowników Internetu.
  3. Działania SEO mają na celu optymalizacje stron pod wyszukiwarki. Dzięki tym działaniom poprawia się ilość i jakość generowanego wartościowego ruchu na stronie pochodzącego z innych stron internetowych.
Myślisz o kampanii marketingowej? Skontaktuj się z nami