Beg_abc_Eng several motorbike short coat allowed to be accordingly easy The Fashion Institute of Design and Merchandising's San Diego campus offers a sneak peek into a career in fashion to high school students each summer.casquettes enfant Match your dress with comfortable ballerina flats, stud earrings and a charm bracelet.veste matelassée polo ralph lauren Its main challenge is finding another revenue source beyond the auto.tong gucci pas cher Sandals are very popular among women of all ages, especially celebrities.happ competition joystick mounting It wasn't the cool kids of the late '60s and '70s that were first to wear bell bottoms American sailors during the War of 1812 were the original hipsters.best viagra online reviews .buy kamagra 100mg oral jelly It's boring and sad because I have this inner diva that is just dying to be born but I haven't been given the opportunity yet.kamagra 100mg chewable Tourist Cards will be distributed on your plane before landing.cheap kamagra uk next day delivery After the keepers became aware of Santino's tactics, they removed hundreds of the chimp's caches of stones, but he carried on regardless, being spotted on over 50 occasions stockpiling more ammunition for future assaults.bet365 bookmakers The character designs are all highly attractive and you want to see them all get under the sheets but only a couple of them do, which gives hope to there being more.bovada video poker They punctured his neck with two holes, vampire fashion, held the body up by the heels, drained it of blood, and put the corpse back on the trail.top ten sports betting sites The trail leads through oak woodlands, chaparral ridges, gr. Once each kid is back in the circle, start a kid friendly tune. Not when anyone asked, or anything like that, she just did it all the time. The Bureau of the Budget, established in Treasury in 1921, was transferred to the Executive Office of the President in 1939 and now oversees the spending of federal funds as the Office of Management and Budget.. They may include a scarf and an underscarf. Gucci, or The House of Gucci, has been producing beautiful leather products for over a century. The forth dress of Belluccio's collection was a red silk georgette gown, with glass beads and sequins sewn throughout the bodice, while the bottom of the gown was lighter and flowed easily. The company reported a 4% net income increase to $58.1 million. Or they just don't perform well or something else causes them to not be up to snuff. This was primarily due to a decrease in salaries and salesmen's commissions, offset by a $300,000 increase in bad debt expense. Hungry club goers don't have to suffer with cheap bar food, as the offers small nut and cheese plates, gourmet mac and cheese and healthy sandwiches for vegetarians and meat eaters. See my top picks article for ideas.. They prefer the classic regular straight or even wide straight, basically cuts close to a Levis 1947 501XX (the pair that Japan loves)..
O nas

Poznaj zespół Justa PR

Justyna Gaj-Skowronek

Właściciel

j.gaj@justapr.pl

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej specjalizacji Public Relations i Marketingu Medialnego oraz prasowej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Projektami przy Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E.Kwiatkowskiego w Gdyni oraz MBA w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi przy Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Prowadziła promocję kilkudziesięciu projektów komercyjnych i społecznych skierowanych do przedsiębiorców. Posiada doświadczenie dziennikarskie. Pracowała w Oddziale Nowych Technologii w Polskiej Agencji Prasowej. Jest autorką specjalistycznych artykułów w prasie branżowej na tematy związane z marketingiem, PRem, komunikacją, publikowanych na łamach Press, Piar.pl.

Zajmowała się od strony dziennikarskiej tematyką gospodarczą i finansową na łamach dzienników Życie, Parkiet. Gazeta Giełdy

Od 2007 roku prowadzi magazyn Start up (wcześniej Młody Biznes), skierowany do młodych przedsiębiorców.

Pasjonuje się żeglarstwem, modą oraz karate. Jej marzenie: opłynąć kulę ziemską.

Adam Gaj

Brand Manager

Student Marketingu i Komunikacji Rynkowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Posiada kreatywne i i praktyczne umiejętności tworzenia strategii marketingowych, zarządzania produktem oraz realizacji działań promocyjnych. Do głównych obszarów jego kompetencji należą: wykorzystanie Internetu w marketingu, kreowanie wizerunku marki, zarządzanie komunikacją z klientami, prowadzenie badań konsumentów oraz śledzenie i przewidywanie trendów rynkowych. 

Interesuje się zdrowym stylem życia i kulturystyką.

Adrianna Konopka

Grafik

Na co dzień studentka IV roku Architektury i Urbanistyki. Po zajęciach pasjonatka grafiki komputerowej, mająca na koncie liczne projekty graficzne. Ceni sobie przedsiębiorcze środowisko, w którym działa jako Ambasador Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości PW&SGH. W wolnym czasie lubi gotować, jeździć na rolkach i podróżować. Portfolio: www.behance.net/artadrianna

Izabela Bociurko

Specjalista e-PR

Inżynier z zacięciem artystycznym. W Agencji zajmuje się social media marketingiem. Prowadzi blogi, profile na portalach społecznościowych, organizuje konkursy i moderuje akcje marketingu wirusowego.
Ponadto specjalizuje się w projektach szkoleniowych i edukacyjnych. W PR najbardziej interesuje ją różnorodność tematów i możliwość dzielenia się nimi z innymi.
Ukończyła Wydział Inżynierii Produkcji na Politechnice Świętokrzyskiej oraz Akademię Muzyczną w Kielcach.
Prywatnie pasjonatka gór i muzyki klasycznej.

Filip Chmielewski

Grafik

Przygotowuje kreacje od wymyślenia linii graficznej, przez logotypy, złożone projekty kreatywne, materiały promocyjne i marketingowe. Autor kilkudziesięciu logotypów, książek wizualnych oraz kreatywnych rozwiązań graficznych.

Michał Misztal

Konsultant PR

Specjalista w zakresie komunikacji, szczególnie interesuje się tematyką szkoleń miękkich oraz doradztwem dla mikroprzedsiębiorców. W swojej pracy zawodowej najbardziej ceni sobie kontakt z ludźmi i możliwość ciągłego rozwoju.
Od 5 lat pełni także funkcję dyrektora Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy SGGW. Porowadził około półtora tysiąca godzin konsultacji, kilkaset godzin szkoleń a także brał udział w dziesiątkach projektów zmierzających do promocji przedsiębiorczości wśród młodych ludzi.
Ukończył Socjologię na Wydziale Nauk Humanistycznych SGGW.
Prywatnie jest miłośnikiem sportu i muzyki rockowej, gra w amatorskiej drużynie piłkarskiej Pohybel oraz uwielbia żeglowanie po Mazurach.

Dominika Gielarowiec

Specjalista PR

Kreatywność i skuteczność przynoszące sukces, to jej główne cechy. Organizatorka konkursów fotograficznych i współorganizatorka wielu wystaw fotograficznych. Charakteryzuje się wyczuciem estetyki oraz twórczą postawą.

W Agencji zajmuje się szeroko pojętą promocją. Specjalizuje się w przygotowywaniu kreacji, layoutów oraz koncepcji promocji.

Absolwentka Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. H. Kołłątaja w Krakowie. Prywatnie pasjonatka przyrody, myślistwa i fotografii.