5.2 PO IG – Droga do Polski Przedsiębiorczej (projekt kluczowy)

Wyzwanie

Największy i najważniejszy projekt promujący przedsiębiorczość w Polsce pozyskany przez AIP. Jego wartość to ponad  25 mln zł. Realizacja tej niezwykłej inicjatywy obejmuje stworzenie nowoczesnej sieci AIP oraz grup zaawansowanych technologicznie centów przedsiębiorczości – AIP Business Link. Projekt przewiduje: liczne kampanie promocyjne- związane z otwieraniem poszczególnych jednostek, jak również kampanię informacyjną.

www.polskaprzedsiebiorcza.pl

 

Realizacja

Do zadań Agencji należało zaprojektowanie I przeprowadzenie dwóch kampanii medialnych promującej przedsiębiorczość wśród młodych ludzi, w 2008r. i 2009r. Organizację szeregu eventów promocyjnych. Agencja odpowiedzialna była również za obsługę wizerunkową zarządu Fundacji, nadzór nad materiałami marketingowymi oraz spójność wizualną wszystkich działań.

Wyniki

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na uczelniach w 5 miastach Polskich w ramach Dni Polski Przedsiębiorczej. Realizacja 2 kampanii oudoorowych, m.in. poprzez emisję spotów reklamowych w Radiu Zet oraz promocję na nośnikach reklamy zewnętrznej, m.in. na Dworcu PKP w Warszawie oraz w komunikacji miejskiej. Koordynacja realizacji 2 Gal Polski Przedsiębiorczej z udziałem, m.in. prezydenta Lecha Wałęsy oraz prezesa NBP Leszka Balcerowicza.  Agencja przygotowywała merytorycznie i wizualnie materiały promocyjne projektu, m.in. plakaty, ulotki, informatory, reklamy.

Organizacja konferencji prasowych oraz obsługa Biura Prasowego projektu także należały do zadań Agencji.

d369